Universiaden i Belgrad

Ja, Universiaden var riktigt kul, går inte simningen bra så är det iallafall tur att man har riktigt kul. Trots att jag bara där ett par dagar hann jag med och uppleva en hel del. Tyvärr han jag inte med att se några andra sporter. Men jag har lärt känna massa nya härliga människor och äntligen lyckats få träffa några gamla härliga vänner, för det har inte alltid varit det lättaste. Helt enkelt försökt få ut så mycket som möjligt av de fyra dagar jag var borta.



Kahlin som alltid ska vara värst =)



På landslagsuppdrag med min kära gamla tränare  "Gumpan"





Sista kvällen var vi ute med en hel hög av svenskar från olika idrotter, Super bra kväll och jag överraskades enormt av att någon från vår grupp hade sagt till kökspersonalen att jag fyllde år den här dagen, (jag fyller år i september) så några herrar kom ut med muskinstrument och en tårta med en raket och sjöng för mig och fick sedan med resten av restauranggästerna!!! Jag förstod ingenting och skrattade så jag nästan grät. Det var väldigt otippat och väldigt roligt, en otrolig stämningshöjare!!




Nu har även de här härliga gänget sommarlov men jag fortsätter min sommartour mot Slutmålet i Italien!




 Hälsningar Från Mig och Jennie!

Kommentarer
Postat av: Jennie Johansson

Tack för roliga dagar becca :D och fyfan va snygga vi är på den där bilden asså!

2009-07-15 @ 15:43:42
URL: http://jennieeinnej.blogg.se/
Postat av: Jonna

Haha sjuuukt sköna bilder! Å vad kul vi hade! :)

Lycka till och kör hårt i Italy nu!!!

2009-07-15 @ 16:00:09
URL: http://jonnanyback.blogg.se/
Postat av: cefilia

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2009-07-21 @ 13:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0