VÄRLSREKORD!!!!

Vad ska man säga!?? annat än att jag e helt SJUUKT imponerad av denna tjej, Sarah Sjöström! hon är 15 år och bara Krossar alla rutinerade världsstjärnor och slår Inge de Bruijns 9 år gamla världsrekord!!!! Halvtaskig start och sexa efter 50meter spelar ingen roll, andra 50ian är Sarahs och ingen kan rå på henne...Sverige har definitivt en ny världsstjärna och att hon vinner VM-guldet imorrn är nog en lågoddsare....Ståpäls och tårar i ögonen och en hes hals av allt skrikande var min reaktion efter målgången! Otroligt´...



Läktarna är fullsatta av hejjande simfantaster och solen steker, benen är rakade och väskan är packad...imorrn är det dags för mig att hoppa i vattnet och simma 100bröstsim. Gren 3 heat 7 bana 8 ( Men nej, jag vet inte exakt vilken tid jag simmar för det finns inget tidschema, dock vet jag att det är 15 heat 200frisim precis före mig och det kan ta sin lilla tid)
Jag är laddad och redo wish me good luck och hejja på mig imorrn!


over and out

Kommentarer
Postat av: ditt andra jag

jag kommer skrika sönder min hals när jag hejar på dig här hemmifrån tv-soffan!!! jag saknar dig så sjukt mycket becca! nu jävlar e de din tur att visa upp dig, och du kommer göra det grymt!

<3<3<3

2009-07-26 @ 22:39:51
Postat av: Hanna Jaltner

Lycka till imorgon!

2009-07-26 @ 22:50:06
Postat av: Syrran

GO GO GO

2009-07-27 @ 10:06:42
URL: http://ejder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0