Becca, Totte, Niklas Barcelona

Nej, Barcelona tävlingen gick inte direkt som jag hade hoppats på, av olika anledningar. 50bröst var helt okej, bara två tiondelar över mitt personliga rekord men 100bröstsim ska vi inte ens tala om. Men så är det tyvärr ibland, en av idrottens baksidor. Det enda jag kan göra är att lägga tävlingen till historien och hoppas på att tidigare lopp jag gjort under säsongen räcker till en VM biljett till Rom. På måndag blir truppen presenterad.

Jag, Christoffer Vikström och Niklas hade iallafall en väldigt kul helg tillsammans med Cissi, Hanna och Jörgen från Sundsvall. Det är tur att man kan ha kul på land och kompensera för att det inte gått galet kul i vattnet.

* Se filmen "Vicky, Christina, Barcelona" - som ett återkommande samtalsämne under den här helgen.

Kommentarer
Postat av: cornflakes

oh yeah. se den. yummi

2009-06-13 @ 19:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0