"Semester"

Jag har precis varit ett par dagar i Slöinge utanför Falkenberg och haft "semsester" med familjen i ett stort gammalt hus vi hyrt med två andra familjer. Det är ingen riktig sommar om jag inte får åka hit varje år. Jag tränade såklart under tiden men resten av dagarna var bara till för att njuta av livet, vilket jag verkligen har gjort.

Jag och två kompisar tog en kvällsritt vid havet första kvällen. Alla i de tre familjerna utom jag är med på ett ridläger alldeles i närheten, som ledare eller deltagare, så vi passade på att låna några hästar och ta oss en tur. Det var några år sedan jag satt på en häst men jag satt kvar på ryggen. Vi har ätit massvis med jordgubbar, handlat andrasorteringsglass från SIA glass fabriken - MUMMA, legat och lyssnat på fåglarna i skuggan under ett träd. Men andra ord uttnyttjade jag min mini semester till fullo. Synd att den var alldeles för kort. Nu är nästa steg på min sommartrip ---> MOTALA och träningsläger med täby sim! 


      

Rätt okej att ha den här utsikten från sitt sovrumsfönster?





Kommentarer
Postat av: Victoria

OHHHH!!!!

2009-06-28 @ 11:23:27
URL: http://ejder.blogg.se/
Postat av: mamma

Vi hade några toppen-dagar till sen du åkte. Jag kom 2:a på hopptävlingen o pappa 2:a på dressyren. Det du!!!!

Vi ses i Linköping!

2009-06-28 @ 20:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0