SM i Linköping

Då var träningslägret i Motala över och vi har åkt vidare till Linköping.

Sm-skivan (som görs varje år med en blandning av gamla och nya låtar) är sönderspelad, både bildligt talat och bokstavligt talat. Någon lyckades bryta skivan på mitten, men den ersattes snabbt av en identisk skiva som spelades lika flitigt.

Sm-dans blev det i år också, väl inövad av både tjejer och killar (imponerande)

Solbrännan blivit rätt bra efter många timmar på stranden

vi har förätit oss på POTATIS i alla möjliga tänkbara former!! 

Jag har skrattat så mycket med cornelia att jag blivit helt trött i huvudet

och jag har förlorat mig själv i Twilight böckerna!


En kort sammanfattning av Täbys SM-läger i Motala. 


Nu är vi i LInköping, vårt hotellrum är som en bastu, helt galet varmt och vårt TÄby tält är uppsatt och pyntat med alla möjliga grejer. Täby är helt enkelt redo för SM 2009!






Kommentarer
Postat av: Syrran

Lycka till!

2009-07-03 @ 10:43:14
URL: http://ejder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0