In texas again!

Nu är det dags att tävla igen!! Äntligen!

Jag är i Austin, Texas, igen. I samma pool som jag var i höstas. Det är jag och en mexikansk tjej, Adriana, som är här. Ingen hejdundrande klack alltså.

Det är försök på morgonen i kortbana yards och Finalerna går i Långbana meter vilket gör en lite lagom förvirrad särskilt eftersom jag inte simmat i långbana på nästan ett halvår.

Idag simmade jag 50fritt i yards - 23.64 (personligt rekord!) vilket är ungefär lika med 26.24 i kortbana meter, Väldigt ungefärligt.
I frisims finalen på eftermiddagen simmade jag faktiskt bröstim. Jag ville ha en tid på 50bröst i långbana och se vart jag ligger på ett ungefär. 31.64 gjorde jag där, Två tiondelar över pers med massa frisimsskvalp så det måste jag vara nöjd med. Funktionärerna hade blivit en aning förvånade när jag började simma bröstsim och fattade inte ritkigt vad jag höll på med. imorrn är det 100bröst å på lördag.......200bröst.....i långbana.......detta kan bli en syn för ögat för alla på läktaren!


Jag träffade Pontus Renholm och Robin Andreasson som båda går på SMU, alltid kul att träffa svenskar!


Måste bara påpeka att jag har SJU kuddar i min säng på hotellet - jag sover som en prinsessa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0