Mycket på gång

Oj oj det har varit fullt upp nu i flera dagar så jag har inte hunnit uppdatera.

Det två sista dagarna i Texas gick helt okej men det var väldigt underligt att simma långbana när man inte ens har sett en så lång bassäng på flera månader. Fokus låg ju på att simma fort i långbanan så försöken i yards blev mest att ta-sig- vidare-till-final simningar. 200 bröstsim var faktiskt nästan lite roligt (det ska man inte säga för högt då får man simma det varje gång, vilket jag lär få göra iallafall så det spelar nog ingen roll) Det var nästan pinsamt länge sen jag simmade 200 i långbana så jag hade inte en blekaste aning om hur jag skulle simma det.


I fredags, när jag fortfarande var i TExas kom min mamma hit till Tempe!! och i söndags morse fick jag Äntligen träffa henne!! det är så himla kul och skönt att ha henne här. Vi har bara fyra dagar här i Tempe innnan vi ska åka till San fransisco så det har varit några väldigt intenstiva dagar. Vi har cyklat runt halva stan, tittat på Campus, träffat tränarna, ätit god mat, varit på utflykt till Sedona, och massa annat. Plus att jag ska hinna träna 2-3 ggr om dagen också. hej och hå. Men skönt också att ha mamma som tar hand om mig ett par dagar. hon har precis gjort en stor lasagne som vi kan ha och äta i flera veckor framöver! Perfekt!


Lite bilder från mammas och mina äventyr de senaste dagarna..

        

     


BIlderna är från Sedona, en stad ett par timmar härifrån, häftigt ställe, påmnner om grand canyon. Vi var på "Kyoto" en japansk restaurang och åt alledeles för mycket mat och mamma var och tittade på en träning, vilket inte hat hänt på ett antal år, simträningar är väl inte allt för upphetsande att titta på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh va mysigt! HEJ ANN :D ha det grymt kul i sf - så sjukt cool stad asså!!! PUSS

2009-03-11 @ 21:36:02
Postat av: Niklas

Lasagne är bra! ;)

2009-03-11 @ 23:14:37
Postat av: Victoria

vill tillägga att becca fick en STOR godispåse av sin lillasyster också:)

puss

2009-03-12 @ 10:25:58
Postat av: Krille

Hej vet du vad..jag tycker du e söt!hälsa mamma!

2009-03-13 @ 03:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0