lugnt å skönt

förra veckan gick så ootroooligt långsamt, vet inte varför. Det vara bara en vecka sen det var spring break och mamma va här men det känns som att det är flera månader sedan. hoppas det rullar på lite fortare från och med nu. Det borde det göra för på torsdag åker jag till Mexico City och ska tävla! Det är Adriana, Mexikanskan som följde med till Texas, hennes klubb som har en stor internationell tävling. Ska bli spännande, aldrig varit i Mexico.

Tjejernas NCAA är över, ASU simmade helt okej, den tappra skara som var där. Men nästa år, då får både jag och Elina tävla plus att vi får en jätte snabb frisimmerska från Canada hit och då ska det bli åka av, ser verkligen fram emot det!! ska bli riktigt kul att äntligen få hjälpa och tävla för laget. Det är verkligen skit att få sitta ut ett år. Jag fick iof åka på massa andra tävlingar, men de blir så värst ensamt och det är inte riktigt min grej.

denna vecka har både jag och elina lugnt i skolan, vilket typ aldrig har hänt i hela världshistorien, de är väldigt väldigt skönt!

Jag måste bara säg att jag var och såg Musikalen RENT igår, med de riktiga skådespelarna som spelade på Broadway, Den var sjuukt bra, eftersom jag kan alla låtarna så är den såklart ännu bättre (är ni liite avis nu frida å cissi? de borde ni vara iaf )

Kommentarer
Postat av: lyberg

Jag e också avis...

2009-03-27 @ 23:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0