Florida and then Home sweet home

Ett par semesterdagar  i Fort Lauderdale i Florida innan hemresan till Sverige var perfekt! jag fick glassa lite på stranden, sola, slappna av efter ett helt skolår och titta på simhopp och såklart tränat lite, det kommer man inte undan.


Försök att göra om det här om ni kan, Elina under tävlingen på 10m.

Jag skulle egentligen följt med Elina på på simhopparnas avslutningsbankett som var på en båt som skulle glida runt ett par timmar på vattnet, men två minuter innan vi skulle gå ringde de och sa att de inte gick att fixa så jag fick följa med. lagom kul! så jag satte mig på sängen och tyckte lite synd om mig själv eftersom jag skulle spendera lördagkvällen alldeles ensam. Men efter ett tag tog jag tag i mig själv, gick ut och satte mig på en restaurang- själv. Servitrisen tittade lite frågande på mig när ja sa att jag ville ha ett bord för en person. Men kvällen slutade inte som den hade börjat. Jag blev kompis med ett par galet roliga tjejer vid bordet brevid och blev inbjuden att sitta med dom,jag fick en gratis efterrätt av kocken och dansade runt hela restaurangen med mina nyfunna vänner och ett gäng medelålders kvinnor som var där. Tänk vad bra det kan bli ändå! mötte sedan upp Elina och de andra hopparna på hotellet och avslutade med nattbad och massa kul så de blev en mycket bra kväll! och det är bra att kunna roa sig själv.



Jag träffade min kompis Rebecka från högstadiet, hon går i skola i florida



Elina på Forest Gump's bänk utanför "Bubba Gump Shrimp"


jag och CJ, som simmade på ASU förra året, vi hittade honom på stranden av en slump,




Elina på väg hem efter en kväll på stranden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0