pensionärs motionärer

Vi var tvugna att korta ner morgontränings passet i morse så vi skulle hinna klart til klockan åtta. För exakt kl 8.01 så kommer pensionärs hjorden ut ur omklädningsrummen. Som en flock gaseller väller de ner i vattnet för klockan åtta är det minsann deras tur att vara på banorna i bassängen. Badet öppnar klockan åtta och jag undrar om de sovit i sina badkläder och badmössor i olika färger och former, för de är snabba som tusan att byta om och komma ut på bassängplan.

Jag kanske hamnar där om 50 år jag med, som en nitisk pensionärs motionär med blåbärs-badmössa!

Kommentarer
Postat av: läsare

Det där känner jag igen!

2009-05-29 @ 23:04:44
Postat av: cefilia

HAHAHAHAHAHHAHAHA

2009-05-30 @ 01:14:04
Postat av: Victoria

Vi vet alla att du kommer bli likadan

2009-05-30 @ 12:12:24
URL: http://ejder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0