Studentskiva

Jag blev bjuden på en studentskiva som ett gäng simmare från Neptun och spårvägen hade i lördags. Jag kände mig lite gammal för att gå på studentskiva men efter ett ihållande övertalande från vissa personer gick jag iallafall. Temat på skivan var "S" vilket betyder att man ska klä ut sig till något som börjar på "S". Hela täby gänget som skulle gå klädde ut sig till sjörövare, men jag kände att jag ville gå mot strömmen och bestämmde mig för att vara skogsmulle! Och jag tänkte att om jag bara ska gå på EN studentskiva i år så kan jag lika gärna göra det ordentligt. Tur att man har
familjemedlemmar som är jägare och soldater i lumpen just nu så det fanns gott om skogskläder i huset.

En grön militär t-shirt
Jaktbyxor
Stövlar
Hälge-strumpor
en "vår flora" bok i handen så man kan kolla upp konstiga växter på vägen till kungsträdgården =)
ett kottehalsband
en hemmagjord mullehatt av ett A-4 papper (ja skogsmulle har hatt)
och en hel hög med hårspray

= Perfekt mulle dress



Täbys, med ett sundsvallstillskott (johan Ivarsson), sjörövargäng och skogsmulle


Becca och cornelia 

Byxorna och stövlarna med tjocka hälgestrumpor blev sjukt varmt!!!





Den riktiga Skogsmulle






Kommentarer
Postat av: fanny

känner mig skyldig till ihållande övertalande

2009-05-24 @ 16:12:52
URL: http://vargan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0