Det är över nu

De senaste veckorna har varit lite kaos, på många sätt. Bland annat för alla finals som ska göras i alla ämnen plus allt som ska hinnas fixas innan jag åker hem. Jag hade en låång lista med allt jag skulle göra, stänga av internet, betala hyran i förskott, flytta posten, träna, äta, köpa grejer till folk där hemma, packa, äta upp all mat i kylskåpet och hinna plugga en massa! det var helt enkelt en mycket hektisk vecka men nu är alla finals ÄNTLIGEN över!! Jag är klar med mitt Freshman year och jag har lämnat Arizona och åkt till Fort Lauderdale i Florida över helgen. Det kändes ganska konstigt att åka därifrån. Jag kommer inte komma tillbaka på väldigt länge nu, vilket säkert alla vänner hemma i sverige gillar.
Alla som känner mig vet hur sentimental jag blir av avsked. Visserligen träffar jag de flesta om några månader igen men många kommer inte tillbaka i höst för att de tar examen eller sluta jobba för simlaget för att de är klara med skolan och en av mina bästa vänner i simlaget ska byta skola..=(  Eftersom vi får ny headcoach i höst är det ingen som vet om vi kommer ha kvar någon av de tränare vi haft i år till nästa år eftersom den nya headcoachen får välja sina egna assisterande tränare. Men så är väl livet - en aning rörigt



Julia som ska byta skola till hösten och jag på banketten

Nu sitter jag vid hotellpoolen med Elina med en solbränna som svider lite och saltvatten i håret. Det är underbart att bara göra ingenting under ett par dagar och titta lite på Simhoppstävling innan jag kommer hem till SVERIGE! Jag har inte riktigt fått in i min hjärna att jag snart är hemma i Stockholm som efter vad jag har hört är väldigt grönt och vackert jusst nu

Kommentarer
Postat av: mamma

Kom ihåg hög solskyddsfaktor!!!!!

2009-05-09 @ 08:56:38
Postat av: Victoria

kepsen också eller?



kul att du kommer vara bajsbrun när du kommer hem då! själv e man blek som ett as!!!! o snart e du hemma!!! du anar inte hur mycket jag längtar efter min bästa vän o syrra!!!!!! men frida har klarat av jobbet bra. puss

2009-05-09 @ 13:17:30
URL: http://ejder.blogg.se/
Postat av: Frejda

kan inte göra annat än att hålla me båda föregående talare :) på det mesta faktiskt! galet va ja saknar dig!!! men victoria, om du kallar dig blek som ett as, va e då jag?! :)

fly safe!!! PUSSUR

2009-05-10 @ 23:57:54
Postat av: Lyberg

Jag säger bara välkommen hem!!! Åh va du e saknad! Ses på lördag?! känns konstigt o säga... Men Hej va kul!!! :) Kram lyberg

2009-05-11 @ 22:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0