ASU vs Utah

 

Ja mitt första dualmeet är över och jag har haft väldigt roligt! kul att bo på hotell och resa med laget.

Vi Vann överlägset mot Utah men förlorade med några ynka poäng mot BYU. Jag simmade okej mot Utah och lite sämre mot BYU. Orkade inte riktigt 200bröstsim... MEn de e oktober så vad ska man säga om det.? inte mycket.

Båda tävlingarna var inomhus vilket gjorde att stämningen höjdes ett par snäpp. Massa hejjande och skrikande hela tiden plus en massa lopp på raken. Upp på pallen, maxa, Mjölksyra, bada av, äta en banan, gatorade, upp på pallen, maxa, mjölksyra, hejja, bada av, gatorade. Det är så dualmeet ser ut och jag var lagom mör i kroppen när vi kom hem igen, Ingen vild halloween fest för mig inte!

Jag träffade på Björn Gunnarsson som simmar för Utah, man stöter på svenskar lite överallt i det här landet.

En av tjejernas systras simmar för Utah så deras föräldrar åkte med för att titta. Eftersom det inte kunde välja vilken skola de skulle hejja på löste det problemet så här.




Väldigt kreativt måste jag säga.


Salt Lake city var väldigt vackert och kallt som sagt så det var skönt att komma tillbaka till 30grader och sol igen.





Kommentarer
Postat av: En sjuk lillasyster

Bästa jag sett på länge

2009-11-03 @ 20:58:58
URL: http://ejder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0