mjolksyra av att borsta haret

Jag tror manga simmare i storre delen av varlden kanner som jag jusst nu.. November traning... usch!
En del av er kanske vet hur det kanns nar man ar sa trott efter en hel dag av traning att det till och med ar jobbigt att andas for att magmusklerna inte riktigt orkar mer for denna dagen. Armarna gor inte riktigt som man vill och man far mjolksyra i armen av att borsta haret. Varlden tycks ga lite i slowmotion for snabba sprintiga roreler fungerar inte riktigt. Dar ar jag nu! Och det ar inte mycket annat att gora an att borra ner huvudet och veva vidare pa armarna for snart ser vi ljuset!

ett litet inlagg med tycka-synd-om-mig-sjalv-syndrom-influens och en tendens till overdrift. Maste fa komma nagot sadant ibland ocksa...

Kommentarer
Postat av: Niklas

mmm det är nog lite synd om dig i alla fall ;)

2009-11-07 @ 16:51:35
Postat av: Anonym

in i tunneln blund å kör

pappa

2009-11-08 @ 21:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0