Thanksgiving

Helgen vi all ahar vantat pa hela hosten ar har THANKSGIVING weekend!! och vi har tre dagar! ledigt fran traning, eller vi ska ju trana pa egen hand men vi har ingen traning med laget. Saa skont, vi behover alla ett "mental break" fran simning efter denna intensiva host.

Jag kommer befinna mig i Wyoming, av alla stater i hela usa, for att halsa pa vanner till familjen. Det har ratt sunkig internetuppkoppling men jag ska forsoka uppdatera under helgen, med all super mat! Jag kommer rulla nar jag kommer hem.


LYCKA TILL PA SM ALLA NI SOM SKA SIMMA DET IHELGEN!!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Kan tilläggas att detta är my american family!!!!!! Så tacka lillasyster för ditt Cody besök. Varsego!

2009-11-25 @ 22:46:59
URL: http://ejder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0