Update

Ursäkta blogguppehållet men det har haft sina orsaker. Det har hänt en hel del på sistone.

- Det har blivit "kallt" (inte med svenska mått mätt men de är mössa och vantar som gäller när det cyklas till morgonträningen - Mamma har varit här på besök i en hel vecka, en vecka som gick alldeles för fort


- Vi simmade riktigt bra Dualmeet mot UCLA. Tajt enda in till de sista grenarna, nästa år tar vi dem utan problem. RIktigt roligt Dualmeet där jag simmade mycket bättre än sist.


- Vi har flyttat, IGEN. Nu bor Johanna jag och Elina ihop och huset är jätte mysigt! Måste skicka ett tack till min kära mor som hjälpte till otroligt mycket under flytten. Jag var helt slut i två dagar efter allt bärande och körande fram och tillbaka.
Bilder har efterfrågats och kommer strax!


- Jag ska simma EM i Istanbul! Ska bli super kul, längtar!


- Jag är hemma i Sverige om 26 dagar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0