World cup lektion

Sitter och tittar pa livesandningarna av World Cup under min psykologilektion. Simningarna ar raaatt mycket roligare att titta pa an att lyssna pa min larare som borjar prata nonsens titt som tatt. Det simmas fort av svenska simmare, grattis till alla er. Ska bli intressant att se vad som hander med varldens simresultat efter arskiftet da det inte far simmas i rymdrakter lange. Da tror jag man far se vem som faktiskt ar bast pa att simma, inte vem som passar bast i drakten. Men saklart man ska utnyttja drakterna sa lange det gar, det tanker iallafall jag gora. Om en stund ska jag aka och hamta min kara mor pa flygplatsen!! Hon ska vara har i en vecka. Ska bli sa skont att fa lite foraldrakarlek igen.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack gumman :) jaa jag hörde att du skulle med på EM! see you then! pusss

2009-11-12 @ 17:28:46
URL: http://jennieeinnej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0