Wyoming

Jag är alltså i Wyoming över helgen. Jag har det jätte bra!

* Men jag har ingen mottagning på min mobil, vilket faktiskt är ganska skönt och också ett tecken på att jag är långt ute på vischan - dagens I-landsproblem

* Internet fungerar knappt - dagens I-landproblem #2, men jag är helt okej med det också.

*´Racear på fyrhjulingar!!

* Jag är omgiven av underbara människor

* Äter maaaat!! turkey, stuffing, cranberry, gravy och pumpkin pie så det sprutar ut ur öronen!

* Jag vilar helt enkelt upp mig, får familjekärlek och laddar inför Finals week efter en OTROLIGT intensiv höst utan en enda ledig helg.

* Återkommer när jag är tillbaka i Tempe.

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad härligt att höra att du lever gumman!!!! Som du säger så funkar inte Internet något vidareoch inte heller din mobil. Men nu vet vi att du ahr det bra. Hälsa ALLA!

2009-11-27 @ 21:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0