First Dualmeet ever

Äntligen ska jag få tävla på rikigt för ASU!!
Förra året fick jag inte tävla på grund av en massa regler jag, och ingen annan heller, förstår sig på. Men nu har vi åkt till Salt Lake City i Utah och ska simma som University of Utah. När jag klev av planet kändes det som att jag var i Sverige för det var så kallt, jag fick nästan lite hemlängtan. Det är väldigt fint här med snöklädda berg överallt. Kul att se ett annat ställe ibland, sånt gillar jag.

Återkommer senare ikväll om hur det går. Nu ska jag ta en tupplur i min hotellsäng med fyra fluffiga kuddar. Detta är det bästa med tävlingar, sovstunden som näst intil är obligatorisk mitt på dagen.


Min kroatiska vän hade lite svårt att få till namnet på den här staden och trodde att vi befann oss i "south lake city"

Kommentarer
Postat av: Niklas

Kör hårt nu!!

2009-10-31 @ 11:37:12
Postat av: mamma

Håller med Niklas!! Vi ses om en vecka!!!!!!!!

2009-10-31 @ 17:55:25
Postat av: Anonym

coolt skit bra kör så det ryker



pappa

2009-11-01 @ 20:29:39
Postat av: Andréa

Den där middagsvilan är verkligen helig när man är iväg på läger/turneringar!!! Lycka till :)

2009-11-01 @ 22:10:17
Postat av: Jonna

Lycka till Becca!!! :)

2009-11-02 @ 16:35:35
URL: http://jonnanyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0