fotbollsspelare är ju så sjuukt häftiga!!.....?

Idag när jag var i vårt trainingroom för att göra lite rehabövningar hade hela fotbollslaget avslutat sin träning och en hel hög med spelare kommer invällande för att bada isbad. Men jag undrar om de har blandat ihop trainingroom med sina egna vardagsrum för en kille slängde av sig sina träningskläder och hoppade i vattnet, en annan kom in endast iklädd handduk och en annan lunkade in i sina kalsonger...  De är ju bra att de känner sig hemma men jag blev bara så förvånad, ingen annan idrottare skulle göra så.

Ibland tror dom lite vääl mycket om sig själva dom där fotbollsspelarna och jag kan inte låta bli att småflina åt dem när de går runt och tror att de är så himla häftiga. Om de spelade lite bättre så skulle ja tycka de va lite mer okej.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

haha va kul! precis så gör nämligen våra fotbollskillar också! tror verkligen att de är allanballan

2009-10-12 @ 20:45:01
URL: http://corneliahanes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0