Gala

I lördags hade vi vår fundraising gala på badet. Jag var på badet från 7 på morgonen till 10 på kvällen. Träning, tävling mot gamla simmare där det fuskades rätt ordentligt!! Typ i klass med 50-manna där hemma, fixa i ordning inför middagen på kvällen och sedan jobba hela kvällen på galan, där jag fick plocka fram mina säljar skills.

Men kvällen blev väldigt lyckad. Vi fick in pengar till vårt program och vi hade intressanta talare på plats. David Marsh var en av dem. Han är en av världens bästa tränare och har en lång meritlista som tränare. Det var väldigt inspirerande att lyssna på honom. Han tittade lite på mitt bröstsim och gav mig lite tips och pratade med vårt lag också och sa massa nyttigt om "champion thinking" hård träning bra coaching och dedication m.m

En annan som var där och talade var Amy van Dyke 6-faldig OS-medaljör som alltid brukade spotta på sina motståndares banor innan start (underligt tycker jag)

Vi var alla uppklädda och det var kul att få se tränarna i klackar och klänningar, dock kände sig några av dem väldigt obekväma i den utstyrseln och ville hellre gå och byta om till shorts och flipflop igen.



ASU's maskot Sparky var på plats




Demerae, en av mina tränare som faktiskt trivdes rätt bra i klänning





Kommentarer
Postat av: Victoria

FAN VA DU ÄR SNYGG!!!!!!!!!!!!

2009-10-26 @ 20:47:11
URL: http://ejder.blogg.se/
Postat av: Victoria

Snygg klänning btw

2009-10-26 @ 22:04:14
URL: http://ejder.blogg.se/
Postat av: Niklas

Oh yes! =)

2009-10-27 @ 20:32:17
Postat av: Niklas

snygga skor ;)

2009-10-27 @ 20:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0