here I am

Hallå hallåå, nu är jag tillbaka! Denna vecka har varit galet full av hård träning, Plugg plugg, besök av min far och ännu mer plugg plugg.

Pappa var här i ett par dagar och jag hann visa honom hur jag har det, han fick träffa oändligt många nya människor och jag är imponerad om han kommer ihåg namnet på mer än två pers. Väldigt trevligt att få besök. Jag fick familjemys, en kliniskt städat lägenhet – flera ggr om (eftersom min pappas favoritsysselsättning är att städa) och påfyllning av prylar i lägenheten tack för ett hemkärt besök på IKEA som innehöll köttbullar med ligonsyltoch bokhyllan billy

Min tränare, Dorsey och pappa kom väldigt bra överens och hade mycket att prata om eftersom de båda är träningsfreak ut i fingerspetsarna.







Så gott som hela laget kom fram till mig och var väldigt imponerade av min pappas stolthet, hans vältrimmade mustasch!



Kommentarer
Postat av: pappa

Gud vad kul det var att besöka dig och se din träning .Fler skulle flyga över och hälsa på. Det skulle du uppskatta

2009-09-20 @ 00:02:04
Postat av: pappa

Gud vad kul det var att besöka dig och se din träning .Fler skulle flyga över och hälsa på. Det skulle du uppskatta

2009-09-20 @ 00:02:35
Postat av: mamma

Min tur nästa gång! Eller kanske Victorias.

2009-09-20 @ 09:28:02
Postat av: Victoria

Det är väl ändå min tur!!

2009-09-20 @ 10:07:12
URL: http://ejder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0