MAAAAT

Alltså en del saker i matväg från sverige saknar man verkligen när man är här. De senaste dagarna har jag fått ett otroligt sug efter lax! Lax, potatis och kall dillsås! Det finns typ ingen fisk i den här staten!! inte så konstigt kanske med tanke på att vi inte har någon kust, men ändå, något annat än en påse frysta prosessade fiskpinnar ska de väl kunna hitta som inte kostar 100$ styck!

En annan sak jag saknar är en helt vanlig stek, det är varken särskilt gott eller rättvist att steka i stekpannan. Men som tur är har vi vår kära Chris Pasanella som föder oss med en grillad stek då och då hemma hos sig.




Jag, Chris och Johanna



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Becca.Lova att du hälsar till din mysiga kompis Chris.Han var jätte trevlig

pappa

2009-09-26 @ 22:36:52
Postat av: mamma

Mix till VARM dillsås kan jag ju ta med mig i november. Men knappast färsk fisk!

Kram

2009-09-27 @ 19:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0