Sjukling

Nastan hela laget har gatt och blivit sjuka. Det ar val den perioden nu for det kanns som om halva universitetet ar sjuka ocksa.

Sa fort man kanner av en liten sjukdom skickas man ivag till doktorn, som konstaterar - virus, och sa far man en burk med baota stora piller, men det ar ju USA sa vad for storlek forvantade ja mig egentligen.

Aven om man mar SKIT sa sager doktorn att man kan trana, sa lange man inte har feber?! Feber hade jag inte, men kroppen varker, halsen river ogonen kliar, huvet vager 70kg och energin ikroppen ar som bortblast och anda ska jag trana?? nej nej, jag kor pa den svenska varianten och forsoker undvika hjartmuskelinflammation och tranar INTE idag.







Kommentarer
Postat av: mamma

Helt rätt! Du ska ABSOLUT INTE träna. Vilka korkade råd en läkare ger. Du känner din kropp bäst och den ska hålla länge. Kram

2009-09-23 @ 06:01:36
Postat av: Victoria

Klokt val syrran. Förstas gången du inte velar tror jag:P hehe saknar dig! puss

2009-09-23 @ 11:53:15
URL: http://ejder.blogg.se/
Postat av: Andréa

Det är samma sak här, halva laget ligger hemma med feber och vi få som är friska trillar väl också dit snart :S Krya på dig! Kram

2009-09-23 @ 14:51:59
URL: http://andreajacobsson.blogg.se/
Postat av: Jonna

Ja visst är det sjukt, det står till och med i våran policy "swimers are supposed to practise when sick" eller nåt liknande. Som tur var har jag aldrig varit sjuk hittills (peppar peppar ta i trä) så jag har sluppit den konfrontation med min coach.. Hur slapp du undan?? (tänkte att man kan behöva några tips om det skulle gå så illa att man blir sjuk)

Krya på dig!!

Kram

2009-09-25 @ 19:41:15
URL: http://jonnanyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0