Skateboardåkare = livsfara

Idag när jag skyndade från träningen för att hinna till min första lektion så råkar jag hamna mitt emot en skateboardåkare som kommer från andra hållet. Hon verkar inte se mitt försök att förhindra en crash så hon svänger åt samma håll som jag, och crashen är ett faktum.

Jag flyger av min cykel men landar lyckligtvis på en gräsplätt precis brevid. Hon försökte hoppade av sin skateboard, flög över mig och landade på min cykel, mitt nyinköpta kaffe hamnade över hela mig och hennes skateboard fastnade mellan mitt ben och mitt cykelhjul, det hela var en aning kaosartat men vi överlevde båda två och jag gick därifrån, försenad till min lektion och utan kaffe, lite shaky efter att min stressdag började så här.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0