Bankett 2010

I helgen Hade sim- och simhopplaget årets bankett för att dela ut prestationspriser och för att våra seniorer som avslutat sina karriärer ska hålla sina tal (vilket alla, till och med de som är freshmen i år redan är nervösa för).

Det är alltid lika kul att se alla så uppklädda och snygga istället för i de vanliga träningskläderna alla vanligtvis har på sig. MYCKET god mat bjöds det på och till simmarnas stora glädje fanns det även efterätt som vi fick äta av!! Dorsey lättade lite på gottegris restriktionerna, det var ju trots allt bankett =)

Jag fick pris för "most outstanding performance"
Elina fick pris för "Most valuable diver"
Jesper fick pris för "Rookie of the year"

Scenen var välbesökt av vår svenska liga!



Jag och Elina




tjejlaget






Jag och min tränare Brian =) Inte varje dag man ser honom i kostym och slips så det msåte ju självklart dokumenteras!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad fina ni är! Stort grattis till alla svenska utmärkelser. Jag kände då inte igen din tränare i kostym! Han blev ju ganska stilig med kläder på!!

2010-04-28 @ 08:06:45
Postat av: Vics

Härligt! grattis swe ligan! inte varje dag man ser dig så där fin heller:P sötis!

2010-04-28 @ 09:01:23
Postat av: Frejda

herrejesus va fin du är!! wow, en donna :D och grattis, vilken utmärkelse!! sverige kan inte bara skryta över ikea och abba längre, vi har er oxå ;)

2010-04-28 @ 18:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0