Las Vegas!

Två veckor att testa på det "vanliga" collegelivet är över och i måndags kom jag igång med jobbet i vattnet igen, men oh så mycket roligt jag hann med på två veckor, det gäller att vara effektiv. Men det där med att man skulle "hinna plugga så mycket mer om man inte simmade" det är bara skitsnack, jag pluggade MINDRE när jag hdae 6 timmar mer per dag på mig...

Mycket har ja som sagt hunnit med med bland annat massa besök från Sverige, Johannas kompis Helena och Elinas Mamma och min kära syster Victoria som är här nu! Créme de la créme händelsen under veckan var att vi hann med en trip till Las vegas! Vilken sjuk stad det är, måste upplevas för att förstås. Man visste inte riktigt om man var i New york, venedig eller i paris när både eiffeltornet och frihetsgudinnan fanns på plats.






Fontänshow utanför Bellagio hotellet - "Mäktigt"




Systrar redo för en natt i Vegas


Utanför vårt sagoslott till hotell






Victoria redo vid Slotmaskinen.



Kommentarer
Postat av: Victoria

Tack för en toppen vecka!

jag kommer tillbaks nästa år igen. Nu är det bara Kenya kvar!



förresten det är baksidan på vårt hotell:P

2010-04-09 @ 15:22:04
Postat av: Fridur

Nästa år vill jag oxå följa me!!

2010-04-10 @ 11:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0