tyst i huset

Nu har alla våra besök som varit här de senaste 2 ½ veckorna åkt hem och vi har återgått till våra vanliga rutiner igen i famlijen. Det har varit jätte kul med ett avbrott från den vanliga lunken och gjort massa kul! Men jag saknar dig Victoria! =(

Idag däremot är både Johanna och Elina ute med en båt på sjön och åker wakeboard.( ja det finns faktiskt en sjö även i öknen)...Jag var tvungen att stanna hemma för att plugga till mitt Macroekonomi prov jag har imorrn...kul..

Jag har gått och fixat en allergi också!? har aldrig varit allergisk mot någonting men nu kliar ögonen så jag blir tokig, jag nyser så man tror att näsan ska gå sönder och har någon konstig "tönthosta" Tydligen pollenallergi fick ja höra av doktorn....Jahaja...kul, Jag vaknade härom morgonen med ett jätte svullet öga så jag såg ut som Quasimodo i "Ringaren i notre dame"








Kommentarer
Postat av: Victoria

Saknar dig med becca!!! jättemycket!!

men snart kommer du hem!:)

2010-04-12 @ 08:37:44
Postat av: Jörgen

Nu vet du hur det känns :-)

2010-04-12 @ 11:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0