vulkaner och askmoln

Visserligen är det 27 dagar kvar tills jag åker hem, men visst oroar det här askmolnet mig lite när flygen över hela Europa ställs in...Jag hörde att sist vulkanen var igång höll den på och spotta aska i två år! 

Jag hoppas vulkanen lugnar ner sig lite inom en väldigt snar framtid annars får vi försöka hitta något finurligt sätt att komma hem på - roadtrip från Sydeuropa, ro över atlanten eller simma från Island?

Vi får se vad som händer och vi håller oss uppdaterade om vad som händer.






Kommentarer
Postat av: pappa

Japp bäst du förbereder på en lång färd hem.Skojade jag tror det kommer att lösa sig.Redan nu är vulcanen lite snällare.Världen kan inte stanna pga av en tjurig vulkan.sinnes sjukt eller hur

2010-04-19 @ 22:00:56
Postat av: mamma

Du kanske kan aka bakvagen via Japan?

2010-04-20 @ 17:28:31
Postat av: Krille

du Rebecca, nu är det såhär..du kommer inte vilja flyga till Island och sen simma från där..om vulkanen nu är på Island, varför skulle du ens vilja flyga dit??

2010-04-23 @ 06:25:09
Postat av: becca

Krille, för att Islands flygplats är fortfarande öppen och det är det närmsta ja kan komma sverige för tillfället!

2010-04-23 @ 18:08:56
URL: http://ejdervik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0