Back in the States

Okej, dålig uppdatering...

* Jag gick till Final på 50 bröstsim, men sedan sket det sig i finalen men hur som jag lyckades ta mig till EM-final trots en riktigt dålig långbanesäsong...Trist när ja känner att jag har så mycket mer att komma med. Men men, det är ju väldigt tydligt att man har perioder då allt stämmer (kortbanesäsongen i år) och perioder då ingenting fungerar! (Långbana i år). Sverige simmade iaf riktigt bra detta EM! Riktigt kul att få vara en del av det.


*Ett och annat smärtsamt farväl och sedan hem, packa upp packa om och kasta mig iväg på ett plan till USA.

*Nu tillbaka i huset i USA och idag kommer den tredje medlemmen i USA familjen tillbaka, Elina.

*Det är tokvarmt och svettigt och vi segar rätt mycket på dagarna, men de är nog lika bra det, för innan man vet ordet av det sitter man här med plugg upp över öronen.

* Jag lyckades snacka till mig lite extra ledighet så här i början. För fem dagar räcker ju inte för att ladda om huvud och själ inför en ny säsong.






Kommentarer
Postat av: Elin

Vad hände med "over and under" som de skulle göra på er skola? :)

2010-08-23 @ 15:04:42
Postat av: vic

undrar jag med!

2010-08-23 @ 22:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0