Dags att dra igång igen...

Nytt år, nytt lag, näst intill!  Tjejerna har tio nya freshman plus folk som bytt från andra skolor, killarna har 21!! nya simmare, oj oj oj, det betyder 31 nya simmare på laget. Bara att börja plugga namn och ansikten då.

Jag har börjat komma igång med landträningen och gymmandet nu. Att få lite träningsvärk och få svettas lite av fysisk ansträngning och inte bara av värmen är ganska skönt, annars blir jag lätt förslappad när jag har sommarlov. Jag börjar bli sugen på att simma nu också efter två veckor avhållsamhet från klor. Kroppen och själen är något sånär utvilade, jag är avgiftad på klor och på Måndag drar jag igång med det hela igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0