Det närmar sig slutet

Finalsweek är över, Betygen är postade, campus är öde och rumskompisarna har åkt hem. Kvar är jag och försöker genomföra första halvan av den ökända stenhårda "christmas training"...äta sova träna sova äta träna... Efter sista provet började vi räkna ner, inte i antal dagar som man kan tro utan i antal träningar tills man får åka hem för julen.

2 down 8 to go...

5 down 5 to go.

9 down 1 to go!! (här är jag nu)

vi har fått simma flera "minnesvärda" serier som min tränare kallar det, och mitt i alltihopa hade vi ett dualmeet, som vi vann överlägset som tur var.

Nu är det mest packning och tömmning av kylskåpet innan det imorrn bär av mot Italien och en Jul i Milano med Marcus!


 




Kommentarer
Postat av: Anonym

den skulle Marcus gilla....hihi.pappa

2010-12-21 @ 15:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0