Framme i Italien

Jag överlevde Christmas training part 1!!
Efter ett antal timmar i ett flygplan, en rejäl sprinttur genom flygplatsen i Rom för att hinna med nästa plan till Milano med tillhörande eftersvettningar av den totala chock kroppen fick av att sprinta när man inte sovit på ett dygn, har jag ÄNTLIGEN anlänt till Piacenza utanför Milano och är hos Marcus, som jag inte sett på fyra månader!

Till min förfäran dök aldrig min väska upp och eftersom vi på kvällen skulle gå på fin middag med Marcus lag, sponsorer och ledare, var det en aning beklämmande när jag förstod att jag skulle bli tvungen att jag skulle bli tvungen att gå på middagen i mina reskläder.. shletna mjukisar och gympaskor...Jag smälte inte in så bra bland alla höga klackar och kostymer..


Däremot hade jag som tur var(?) lagt ner både baddräkt och simglasögon i handbagaget så simma kan jag ju göra medan jag väntar på väskan.....

Kommentarer
Postat av: Cefilia

Becca! Du har ingen vidare tur med dina väskor tycker jag!...

Va mysigt för dig att ÄNTLIGEN få träffa din karl! GOD JUL till er båda!

Pusspuss

2010-12-23 @ 21:45:03
URL: http://flest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0