mjölksyraaa

Vi förlorade mot U of A. Inte så oväntat men vi raceade riktigt bra allihopa. Första lagkappen var riktigt kul, 4x50 medley och jag simmade på 30.4 (omräknad till kortbana meter, för er som förstår simning)

på 100 bröst låg jag lika med U of A tjejen upp till 75yards. Sen hände något och jag TOKDOG! jag fick så mycket mjölksyra att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, jag blev så förvånad för det har inte hänt på väldigt länge nu. Säsongsbästa iaf - 1.02.0 = (1.08. kortbana meter)

När det sedan var dags för 200bröst var jag rätt lagom mör efter 100ingen.

och så avsluta dagen med en 100 frisim.

Att tävla ett dualmeet 10 dagar innan den stora tävlingen för säsongen kändes inte som någon höjdare. Massa lopp, massa mjölksyra och tider som man hade hoppats på skulle vara bättre, iaf för min del. Men 10 dagar innan ska man inte lägga för mycket tankar på.


Som sagt 10 dagar kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0