OS sändningar

Jag trodde USA var ett idrottsintresserat land?  Jag trodde det skulle sändas hela dagarna eftersom det till och med är i samma tidszon, men icke! Iallafall inte på dom kanaler jag får in på min TV tyvärr. En eftersändning sänds på kvällen, men då vet vi ju redan hur allt gått tack vare internet.


Marcus blev dock min räddare i nöden och hjälpte mig att fixa så att jag kan titta på svt plays sändningar, vilket är TOKbra!!

Så nu har jag precis suttit och skrikit och hoppat på stolen för mig själv när Hellner och Olsson spurtade på upploppet i Skiathlon!!!!!


Ps. Vill säga Lycka till och trevlig resa till min mamma som åker till Kosovo imorrn för att jobba där i ett år...




Kommentarer
Postat av: Marcus

you're welcome :)



Jag instämmer. Lycka till Ann!!

2010-02-21 @ 15:18:31
Postat av: Fridur

heeejjje!

VA? åker hon redan imorn!? men oj! ANN, lycka lycka till!! saknar alla er fina ejdervikare <3

2010-02-22 @ 00:20:07
Postat av: mamma

Var i luften i Pristina, Kosovo. Har suttit pa en uteservering och atit pizza med en cocacola till. Inte +25 men heller inte -25.

2010-02-22 @ 17:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0