pluggis livet

Hallå! jag det är lite idétorka på bloggfronten. Jag försöker komma in i livet som pluggis igen, få ordning på vad som ska göras när, bäcker som ska hämtas, och rutiner som skall kommas in i igen.

Årets schema innehåller dessa kurser

Contemporary Global trends - detta trodde jag skulle vara en kul klass men den var hel filosofisk och när det blir så abstrakt så att man under en hel lektion analyserar ordet "place" och alla dess betydelser och innebörder då går det lite för långt för att Becca ska tycka det är intressant.

Macroeconomy - lite ekonomi måste man ju faktiskt kunna för att överleva tror jag.

Global History - har en galen man i min klass, efter första lektionen sprang han gråtande ut ur salen...kan bli kul

Public speaking - Mina kära rumskamrater konstaterade med FASA att jag skulle ta denna kurs, men jag tycker det ska bli rätt kul faktiskt.

Violence/conflict/human rights - Den här klassen har jag inte varit på än men jag tror (hoppas iallafall) den blir jätte intressant!




Pluggis becca







Kommentarer
Postat av: Viccan

Nörd

2010-01-26 @ 07:34:44
URL: http://ejder.blogg.se/
Postat av: Niklas

Macroeconomics, är super! bra jobb!

2010-01-26 @ 10:44:45
Postat av: Anonym

Hoppas inte dinklasskamrat springer ut från ämnet om conflict mm.Men det kan ju faktiskt bli lite show även där.

Annars ett bra ämne.Funkar i hela världen (även om amerikaner har svårt med jordklotet och dess delar)

dad

2010-01-26 @ 21:57:28
Postat av: Harald

Becca! håller med Niclas, Macro är superkul!! Du måste bara fixa en sån där Arizona shirt åt mig också. Om du kan fixa en så ska ha på mig den när jag pumpar mina tunna armar på gymmet!

2010-01-28 @ 19:24:22
Postat av: callie

man måste bara älska den bilden!!! ^^

2010-01-28 @ 21:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0