Regeländring



Dorsey har sedan första dagen i höstas sett till att vi hoppar ur poolen "like athletes"efter varje träning. Det betyder att vi häver oss upp på kanten utan att sätta i fötterna någonstans och att ta stegen ska inte ens finnas i vår världsbild (inga kärringfasoner här inte)

Men från och med i Onsdags får vi "ta ut lite av det vi investerat under året" och får ta oss upp på enklast möjliga sätt ur poolen, vilket också innebär att vi får ta stegen!!!

Jag har inga problem att hoppa upp "like an athlete" men bara för att vi FÅR så måste jag demonstrativt ta stegen och sätta fötterna i rännan innan jag kommer upp på kanten, och jag måste erkänna att det känns förvånansvärt bra att göra det!


I just Looove att toppa inför tävling!






Kommentarer
Postat av: mamma

Mysko regler! Och mysko regeländringar? Big deal eller??? Och JAG tycker inte om uttrycket kärringfasoner!! Hälsa D det!

2010-01-31 @ 16:17:57
Postat av: Viccan

Jag fattade inte riktigt men vem använder stege mer än morsan typ?

2010-01-31 @ 20:17:00
URL: http://ejder.blogg.se/
Postat av: Tess

Åh visst är det underbart! Vi får inte gå någonstans utan vi måste ta bilen, inget TV spel för det höjer din puls, ta inga trappor utan använd hissen..älskar toppning =)

2010-02-04 @ 03:15:04
URL: http://thebe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0