50 bröstsim

50 bröstsim gick inte riktigt som jag hoppats på. Jag tog i lite för mycket och då blir det symaskinsimning istället för vackert bröstsim. Exakt samma tid som i försöken och en 3e plats. Det var lite tungt då jag vunnit den grenen de senaste åren. Men, jag har inte toppat än så min tid kommer.

Jusst nu har jag precis vaknat, en aning förvirrad, efter den dagliga tuppluren. Jag ställde ingen klocka och vet inte om jag sovit i 30minuter eller i 1½ timma...Jag gissar p ådet senare då min mage har börjat ropa på mat igen.

Ikväll: 4x100medley Final!!




Kommentarer
Postat av: Pia Idesten

Hej Rebecca!

Jag och min 15-åriga dotter var i Malmö under SM-veckan. (Hon är också simmare.) Vi satt på läktaren och hejade på dig under torsdagen. Om det var symaskin eller inte, spelar ingen roll. Vi tycker att du är bäst i alla fall! Hoppas att vi kan få se dig i London 2012! Vi håller tummarna!!



Hälsningar

Pia Idesten

Strängnäs/Vallentuna

2010-08-19 @ 00:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0