Bröllop

I helgen tog jag en sväng till Göteborg för att vara med på Johan och Anitas bröllop! Unberbart fint var det. Inmarsch till Ronja rövardotter och Utmarch musik var Johnny Cash - Walk the Line, Otippat men rätt roligt inslag.

Bröllop är alltid mycket känslor och glädje, och självklart grät jag en liten skvätt under ett av talen, precis som alla andra tjejer.




Så fina så, Johan i helvitt tyckte jag var rätt ballt!


Bestman á la lång och Becca á la kort (jag hade rätt höga klackar på mig)

Nu bär de av till min sista anhalt på min Sommar tour - UNGERN OCH EUROPAMÄSTERSKAPEN i BUDAPEST!!
först två veckors läger i Eger 15 mil utanför Budapest.












Kommentarer
Postat av: Viccan

Shit vilken snyg klänning.........;) Snygga ni två är! sååååååå SÖTA!

2010-07-27 @ 15:44:26
Postat av: Louise

jättefin klänning, shorty!

kommer inte och kollar live i Ungern men följer såklart på webben och tv :) Djuuuraaaaaaaa!

2010-07-27 @ 15:50:16
Postat av: Andréa

tänkte precis kommentera som de ovan: fantastiskt söt klänning!!! Ser fram emot att se fler bilder från bröllopet =)

2010-07-27 @ 22:03:07
Postat av: Viccan

Hon har en OTROLIGT snäll syster som lånar ut;)

2010-07-28 @ 07:11:02
Postat av: mamma

Så fina ni är!!!! Ni är verkligen tjusiga båda två! Lycka till i Budapest och så ses vi där!!

2010-07-28 @ 07:25:35
Postat av: Anonym

Gud vad Ni är vackra, stiliga och söta.Som Ni var brudpaet.Puss

Pappa

2010-07-28 @ 19:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0