Melissa Horn Konsert

I måndags var det äntligen dags för konserten jag längtat så länge efter. Melissa Horn spelade på Mosebacke och det var en underbar kväll. Det flesta av mina närmaste vänner fanns på plats tillsammans med min kära, vädret var underbart, utsiken perfekt och musiken härlig såklart! Det fanns inte mycket mer jag kunde önska mig jusst då (möjligvis att morgonträningen dagen efter skulle bli inställt)


Om en vecka är det avfärd mot EM lägret i Ungern, det betyder att denna vecka är den sista jag har i Sverige innan avresa till USA...kommer sakna detta underbara land. Man hinner bli försvenskad igen på tre månader.



cissi, jag å johanna




Gräbbsen och Lena på hörnet



min kära å jag





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni två är så söta

pappa

2010-07-24 @ 20:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0