SM i Malmö

Årets SM är i full gång här nere i Malmö. Varm så man smäller av, men jag tror inte jag varit på ett SM då det inte regnat iaf ETT pass, så vi får se när regnet kommer denna gång.

Alltid lika roligt att träffa vänner man inte sett på över ett år och samtidigt se bra simningar.

I morse simmade jag mitt första lopp, försöken på 50m bröstsim. 32.08 blev tiden och jag ligger tvåa till finalen som går ikväll! spännande spännande.

Finalerna sänds på SVT play till och med Fredag. Lördags söndag sänds på TV, ta er en titt!
http://svtplay.se/v/2063140/sm-veckan/playexklusivt__simfinaler 

Wish me good luck!









Kommentarer
Postat av: Lillis

Lycka till ikväll!

Simma hem ett guld nu! :)

2010-07-15 @ 17:00:28
Postat av: läsare

Hej Rebecca,



Jag vet inte om du vet detta, men idag på SM-finalen skulle du egentligen varit diskad. Numera får man inte göra kicken före undervattensdraget, utan den måste ske efter att draget har påbörjats.



Tydligen uppmärksammade de inte detta, men ifall de skulle göra det senare tänkte jag bara "varna" dig ;)



Lycka till i fortsättningen!



/En som själv blivit diskad för detta

2010-07-15 @ 21:32:08
Postat av: Rebecca

Hej läsare

jag vet att man inte får kicka före undervattensdraget. Reglerna säger att man måste ha påbörjat draget innan man kickar, och det gör jag, om än lite så har jag öppnat upp armarna ca 1½ dm innan jag kickar. så diskad tycker jag inte att jag ska vara.

2010-07-15 @ 23:09:17
Postat av: läsaren

2010-07-16 @ 16:00:06
Postat av: läsaren

så bra då!



jag såg inte exakt, så om det är så så är det ju ingen fara.

tänkte bara varna dig utifall att du inte visste.

:)

2010-07-16 @ 16:01:13
Postat av: Rebecca

Tack så mycket för varningen iaf, det gäller ju att vara noga.

2010-07-16 @ 16:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0