SM-pyromanen

Linköpingssimmarna måste ha blivit en aning förvånade när de kom till SM bassängen i morse. Det enda som fanns kvar av deras tält (med matta å allt) var en förkolnad fläck i gräsmattan!! Någon hade under natten tuttat eld på tältet som stod för nära staketet, (trots att vi blivit varnade att inte ställa tälten för nära staketen) Jag kunde inte annat än att skratta åt situationen, "SM-pyroman går lös"

Får känslan av att Malmö är en väldigt säker stad...Häromdagen körde vi förbi när tre stora polisbilar gjorde ett tillslag och grep tre killar...




Detta var allt som återstod av Lass-tältet med "matta å allt"



SM-Finalerna sänds Live på svt1 ikväll.
Jag ska i och plaska på 100bröstsim tänkte jag




Kommentarer
Postat av: Julia

Jag sitter och hejar :)

2010-07-18 @ 16:11:51
URL: http://juliiias.blogg.se/
Postat av: Anonym

De slapp ju bära hem tältet i alla fall

2010-07-21 @ 15:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0