At NCAA

Ja då var man här, på la grande finale av collegesäsongen - NCAA!! som i år går av stapeln på Purdue University i Indiana.

Precis när jag kom in i simhallen såg jag en galen tjej stå och vinka med världens bredaste leende på andra sidan en glasruta. Det visade sig vara Therese bergström, så himla roligt att träffa henne och Therese Svendsen som jag sprang på en stund senare! Efter massa tjattrande med dem hoppade jag i och testade vattnet i poolen och jag måste säga att jag verkligen gillar den här bassängen, det kommer gå fort här vill jag lova.


Några av tjejerna hemma som inte åker med till NCAA i år hade gjort "namn/pepp-skyltar" till oss som åkte. 
Så här såg min ut.





Kommentarer
Postat av: Andréa

Lycka till och Kick Ass!!!!!!

2010-03-17 @ 08:13:00
URL: http://andreajacobsson.blogg.se/
Postat av: mamma

Ge järnet! Visa dem alla vad en riktig Viking kan åstadkomma!

2010-03-17 @ 08:18:13
Postat av: Frejda

Ja, go go GO!! härlig skylt oxå :)

ja sjunger en hejaramsa ala dory "just keep swimming, just keep swimming!" ;) PUSSUR

2010-03-17 @ 10:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0