Dräkt test

Jag trodde att eran av för tajta baddräkter var över efter dräktförbudet förra året. Men icke, den nya dräkten vi fick idag var en aning mindre i modellen än jag förväntat mig. Men jag kämpade och drog för att få den på mig och efter någon trasig knoge och en del svettande var det bara axelbanden kvar. Det är självklart då som dräkten ska spricka i ryggen!!!! AHH!! Snacka om hårt jobb för ingenting!!

Fick dock en ny med storleken större, vilket var mycket bättre.


Imorrn börjas det med 1m simhopp för Elina och 200medley för två av simmartjejerna i truppen. Själv ska jag vara en tapper hejjarklack på kanten imorrn.





Kommentarer
Postat av: mamma

Jag håller alla tummar jag har härnere i Kosovo. både för dig och Elina. Ge järnet!!!!!

2010-03-18 @ 23:13:11
Postat av: Viccan

ALL IN

2010-03-19 @ 00:06:31
Postat av: Jonas Grundstrom

Lycka till Becca! :)

2010-03-19 @ 14:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0