five down one to go...

När vi kom tillbaka från conference väntade två veckor fulla av uppsatser, exams och inlämningar. Jag hamnade lite efter i planeringen under Conference då dagarna var fulla av tävlande, vilket kanske inte är så konstigt.

De senaste två veckorna har jag haft fullt upp varenda vaken minut. Sena kvällar, tidiga mornar, skriva skriva, hinna, läsa, träna, skriva och fokusera på NCAA som är nästa vecka. Efter ett tag slutade jag ha koll på vad det var för dag i veckan, tiden rullade på men på något underligt sätt hann allting bli klart i tid.

Nu har jag bara EN Exam kvar i Macroekonomi innan dessa två veckor är över och jag får SPRING BREAK!! I helgen ska jag göra något kul för att klappa mig själv på axeln lite för att det är över och att allt blev rätt bra. Kanske ta en sväng till IKEA? =)


Nu återgår jag till att fokusera på exchange rates, net Export och Investeringar...phu....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0