klaaar!!

En del roliga saker har hänt de senaste dagarna

* Vi har fått Springbreak

Elina har kvalat till NCAA - så nu e vi fem stycken som åker

* Alla prov är över för denna gång

* det har blivit varmt igen  - 25 grader och sol!!

* Elina har fyllt 23 år - Grattis grattis!!

*Det är bara 18 dagar kvar tills min syster kommer på besök!!

* Två dagar kvar tills vi åker till NCAA

* jag firade springbreak och allt annat med att äta nygräddade pannkakor med färska jordgubbar till frukost - mummelimumm!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt.Kämpa på å ladda för tävlingen.Pappa

2010-03-14 @ 19:14:48
Postat av: mamma

Du glömde berätta att du även firade med ett par nya skor!!! Måste vara ärftligt. Syrran din lider också av detta. Tror även att jag kanske har en liten släng av det. Kram!!

2010-03-15 @ 08:13:47
Postat av: Viccan

- 25??? då vill jag inte komma:p

2010-03-17 @ 19:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0