NCAA FINAL!!

100 bröstsim försök - Långt ifrån perfekt, jag började tänka under loppet och då slutar man racea...Men jag gjorde det jag behövde och gick vidare som 7a till A-final ikväll!! häftigt!

Är det något jag lärt mig i år så är det att känsla spelar en obetydlig roll på hur fort man kan simma. Så länge man racear kan det kännas hur dåligt som helst, bara man inte lägger för mycket energi på att känna efter. Jag har varit mästare på att "känna efter", tänka och dra slutsatser efter känslan i flera år men försöker nu låta bli att tänka. 

Ikväll har jag inte mycket att förlora, jag tänker inte simma efter tider eller rekord utan bara tävla. Tävla för att vinna, vilket alla åtta tjejerna i kvällens final vill göra och bli NCAA champions!

Kommentarer
Postat av: marcus

LYCKA TILL!!!!!

2010-03-19 @ 20:35:00
Postat av: Andréa

vi sitter här hemma och tittar och hejjar på dig i finalen =)

2010-03-19 @ 23:54:45
Postat av: Viccan

KEEP GOING!!! håller tummarna and cross my fingers!

2010-03-20 @ 09:10:22
Postat av: mamma

Stort Grattis till den fina placeringen i Finalen. Pers och svenskt rekord!!!!!!!

2010-03-20 @ 10:54:32
Postat av: pappa

Koppal ifrån skallen KÖÖÖÖÖRRR. Remember... you are borne to be the best number one nothing less.

2010-03-20 @ 11:00:06
Postat av: Fridur

jag håller tummarna galet hårt!!! Fan va du är bra becca! My Best! :)

2010-03-20 @ 12:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0