Svenskt Rekord

ojdå, ja kanske ska uppdatera er som inte vet hur det gick i finalen!

Åh va det är roligt att simma final!! Jag stängde av hjärnan, njöt av simning och simmade med ryggmärgen.

59.90 - Personligt och Svenskt Rekord!

Jag slutade på en femteplats vilket är helt okej. Hon som vann, Annie Chandler från University of Arizona, slog NCAA rekord och det blev massa ståhej. Det kändes dock skönt att veta att jag slog henne på Pac-10 för några veckor sedan.

200bröst är inte värt att nämnas för min del tyvärr
Elina blev fyra på 10m - kul att kunna dela glädje med sina rumskompisar

Svenska simmarföräldrar har något att lära av de amerikanska föräldrarna, oj oj oj vilket liv de förde på läktarn!! det såg ut och lät som det var en allsvensk fotbollsmatch på gång!




 En del av våra NCAA Girls!




Tre femtedelar av svenska ligan på plats i Lafayette
Therese Svendsen, Jag, Therese Bergström



Kommentarer
Postat av: Louise

hej, jag är lite seg på att läsa, därav min en månad sena kommentar men:

GRATTIS som faaaen!!!! Du är så himla cool Becca! längtar massor tills du kommer lite närmare oss fysiskt, hoppas vi hinner träffas svinmycket ;)

pöösss

2010-04-18 @ 21:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0