Återuppväckt

Nu fick jag klagomål från min syster att jag tappat på min uppdatering, så nu får jag komma tillbaka till verkligheten igen. Under den första veckan hemma har jag levt i en egen verklighet, om än väldigt trevlig, så kan man inte stanna kvar där alltför länge.

Jag försökte mig på att tävla i helgen. Min kropp har inte testat någon typ av fartträning sedan i mars och tror därför att man kan gneta sig igenom en 50a bröstsim.

Speakern kände visst för att presentera mig som någon slags hemvändande superstar som nu skulle slå till med något stort så här första max prestationen på ett par månader.

Jag dyker i och vips så är glasögonen fyllda men halva bassängens vatten, Crap!!, men ja gjorde två halvsmidiga försök att tömma dem under de första två armtagen så jag hamnade en kropplängd efter alla andra. Lyckades på något vid få ordning på kroppen, ta ikapp och simma om, och vinna iaf. Ja ja, nu har man övat på att tömma glasögonen under ett lopp också.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket simsätt var det?

2010-05-30 @ 00:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0