Eurovision Song Contest

Med nytt jobb, full fart på träningen och sena kvällar blir man rätt sliten. Så den lugna Eurovision kvällen hos min kära Shlagergalna vän, Frida, i Lördags var väl behövd.

Oacceptabelt nog somnande jag under något bidrag och i början av röstningen, men vad gör man när John Blund drar och sliter i ögonlocken?

Jag vet att antingen är man jätte ANTI eurovision eller så ÄLSKAR man den. Jag är av den senare sorten och jag måste säga att årets program var riktigt bra!! (trots en nap eller två under programmet) Det innehöll allt.

* Tiotusentals människor som dansade tillsammans i direktsänd TV över hela Europa,
* En galen man i röd toppluva som stormade scenen under Spaniens bidrag!!
* Rätt låt vann - äntligen
* En mer ckockad vinnare får man leta efter, som gått från okänd till världskänd på bokstavligt talat, en natt!
* trevligt sällskap och en skön soffa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0